tiistai 31. heinäkuuta 2012

sinistä !






Huiii eli siis värjäsin hiukset. Semi radikaalisti kyllä. Mulla ei oo mitään hajua mistä tää idea siniseen tuli, mut päätin huvikseni kokeilla ja oon melko tyytyväinen tähä lopputulokseen! :) Värjäsin siinä samalla ripsetkin, niin ei mee nyt rahaa uuteen ripsariin, kun voi olla ilman sitä nyt parin kolmen viikon ajan ah ♥
Huomenna pitäisi ystäväiseni tulla meille ja vietetää kymppijuhlaa, eli juhlistetaan kymmenvuotista ystävyyttämme. :)
Nelli on ihana ihminen ja mahtava kuvaaja kun otti nämä kuvat ja loppuun vielä mun oma henk.koht. lemppari kuva, joka on vaa jotenki tosi mahtava, moippa!













-Janppa

4 kommenttia:

  1. IHANAT JAAAANA, NOI HIUKKKKSEEETT!♥
    Ooon niiiiin kade. :--------------D

    VastaaPoista
  2. ihana toi viimene kuva !! <3

    VastaaPoista
  3. uu beibe beibee!! tuo viimeinen kuva. olen sanaton. jos olisin mies olisit jo minun keittiössäni.

    VastaaPoista
  4. kun luin tän nii alko soimaan ice ice baby päässä XDDDDDD olet ihana♥

    VastaaPoista