tiistai 24. heinäkuuta 2012

"Juha Mieto duckface"












Heippa taas pitkästä aikaa! En oo nyt sen jälkeen pahemmin kirjotellu kun Tiia käväisi täällä, kun on ollut vähän niitä näitä plus olis tullut aika kuvattomia postauksia. Mutta nyt on aikaa tehdä tämmönen. Kaikenlaista on tapahtunut, kävin ystäväiseni mökillä ja oleskelin siellä pari päivää, oon käynyt mahtavien ihmisten kanssa kahvilla ja naureskellut ja suunnitellut leffailtoja.

 Nelli ystävä kävi tässä sit eilen meillä yökyläilemässä, lähettiin kuvaileen ristikivi hoodseilla ja illemmalla sit alettiin kattomaan family guy jaksoja. :) Eli tämän postauksen kaikista kuvista rispektit menevät nellille! Tänään sitten käväisin Lauran luona ja sit keskustassa näkemässä tuttuja. Sit tulin kotiin ja siskoseni toi kivoja vaatteita! Se on kivaa kun saa vaatteita joista tykkää. Tulee hyvä mieli. :) 

Nyt tässä sit oon saanut YHDEN muuttolaatikon tyhjennettyä kokonaan roinasta halleluja ! Ja nyt sain viimein tän isomman sängyn ja hyllykön seinälle. Enään puuttuu pieni kirjoituspöytä, pari peiliä ja kitaralle seinäpidike, niin sit mun huone on valmis! :) ok vielä on kolme muuttolaatikollista roinaa, pikkuvikoja. Ehkä mä menen tästä nyt kuuntelemasta Chocolate rainia joka on nyt soinut mulla varmaan taas tunnin taustalla. Tää vaan on niin eeppinen biisi. :'D Mutta jooo, hilirimpsis!


-Janppa

1 kommentti: